Friday 2 October 2015

Mukadimmah

Assalamualaikum :)
Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah akhirnya tercipta jugak blog ni :)Actually,blog ni merupakan assignment saya (P/s:Sya umo baru 18 so awkward nak guna gelaran apa hihi) utk subjek SSK1000 ...
Insha Allah saya akan cuba mnggunakan blog ni dgn baik hihi :)

A little bit introduction of myself :V
My name is Exodus (Officially not my real name hihi)
Merupakan ASPERIAN XI Universiti Putra Malaysia 2015/2016 ataupun Asasi Sains Pertanian
Pertanian..Hmmm..apa bole buat dgn kos pertanian??
Ni mesti pertanyaan yg berlegar dlm kepala korang right??
Actually,Asasi Sains Pertanian ni sama je dgn asasi-asasi yang lain cuma ada subjek tambahan iaitu Pertanian!
Graduate drpd kos ni bole je amik Medic or Veterinar or Biotech sbb sistem pelajaran dia sme je dgn Asasi Sains yg lain..
Utk adik2 yg msih fikir utk pilih jurusan apa selepas SPM,saya syorkan adik ambil ASPER!Serius Best!!
Saya jugak seorang Otaku (Newbie) hihi baru berjinak2 dlm bidang yg x official ni..Sumenya pengaruh Roomates saya yg tercinta..cehhh
I think thats all from me..haha byk sgt celoteh macam nenek kebayan huhu

Adios!

No comments:

Post a Comment